Intenzjoni

Het ontwerpen van een zelfstandige volautomatische en relaxte douchestoel voor mensen met een fysieke en/of verstandelijke beperking, sabiex ikunu jistgħu doċċa waħedhom u fuq kollox b'mod indipendenti minflok 'obbligatorju' flimkien mal-professjonist tal-kura tas-saħħa.

Approċċ

Met drie partijen zijn we aan de slag gegaan om de douchestoel te verwezenlijken. Het project was een samenwerking tussen Siza, een zorgorganisatie voor mensen met een fysieke beperking en/of verstandelijke beperking, Van Dorp als totaalinstallateur en Intertop, een groothandel in sanitair.

In aanpak hebben we een aantal stappen goed doorlopen, zo hebben we:

  • Gebruikersprofielen gemaakt in overleg met de beoogde gebruikers en zorgprofessionals.
  • Een business case opgesteld door de zorgorganisatie op basis van de te besparen tijd/ materialen (handdoeken e.d.) en ziekteverzuimcijfers bij de betrokken zorgorganisatie.
  • Een contract gemaakt tussen de drie partijen, li fiha l-organizzazzjoni tal-kura tas-saħħa pparteċipat bħala sieħeb għall-iżvilupp.
  • Intalab l-għajnuna ta 'kumpanija tad-disinn biex tiżviluppa siġġu prototip.
  • Għotja applikata għal u riċevuta.

Fl-elaborazzjoni, iżda, l-affarijiet bdew inbiddlu u dehru b'mod retrospettiv- ma għamilx l-għażliet it-tajba:

  • Is-siġġu tad-doċċa sar f'"verżjoni finali maħsuba" b'materjali robusti u durabbli. Dan għamilha wkoll verżjoni għalja. Bħala riżultat, ma kien hemm l-ebda lok biex jiġu ttestjati verżjonijiet eħfef fil-frattemp mal-utenti u l-attenzjoni għall-każ tan-negozju. Bħala riżultat, sirna nafu tard wisq li numru (bl-għarfien taż-żmien) suppożizzjonijiet kienu esaġerati.
  • tnixxif, aspett importanti, irriżulta li kien kumpless u ġie mbuttat lura fil-proċess ta 'żvilupp, dak fl-aħħar wieħed konġestjoni
  • Van “Wellness douche” werd het plan omgevormd naar “levensloopbestendige badkamer” om een grotere doelgroep (ook mensen thuis) te bedienen. Hierdoor nam de focus af.
  • Op één persoon na werden het volledige projectteam en de projectleiding vernieuwd. Dat kwam niet ten goede aan de consistentie van het gekozen beleid en uitvoering.

Riżultat

We wilden naar een toegankelijke oplossing voor mensen die zelfstandig willen douchen en het eenvoudiger maken voor zorgprofessionals om dat doel te bereiken. We eindigden in dit deel van het traject echter met een zeer prijzig prototype douchestoel, die eigenlijk nog niet geschikt was voor de beoogde doelgroep. Lang niet alle mensen met een fysieke beperking pasten in de stoel, en het drogen lukte niet. Il-ħajt modulari għat-tqegħid tas-siġġu tad-doċċa fi djar mingħajr xogħol ta 'twaqqigħ irriżulta li kien ta' kwalità insuffiċjenti.

Ir-riżultati maħsuba, iċ-ċifri iebsa mill-każ tan-negozju ma kinux aktar fattibbli. Dan inqala' nuqqas ta' qbil dwar il-mod kif il-partijiet ħadmu flimkien lejn dan u nuqqas ta' qbil dwar kif għandhom jipproċedu..

Naqqas

  1. Aktar ma wieħed Minimi Vijabbli Prodott tahdem, ukoll fid-disinn tal-prodott, u ttestjah mal-utent kull darba, tant aktar jista 'jitgħallem.
  2. Issuq aħjar, għalhekk titgħallem lezzjonijiet u agħmel aġġustamenti bbażati fuq feedback interim ripetut.
  3. Aktar koordinazzjoni bejn l-imsieħba fil-bidu tal-proġett, sabiex il-kooperazzjoni tkun fuq l-istess livell, jew li l-interessi finali ta’ kull parti parteċipanti jkunu aktar ċari. Kien wisq klijent xorta waħda (organizzazzjoni tal-kura) – fornitur (partijiet oħra) relatie in plaats van een partnership.
  4. Toets de business case gedurende het traject meerdere malen, ook bij andere zorgorganisaties. Dit betreft ook een vergelijking van het onderhavige werkproces.
  5. Duidelijker maken aan het begin van het traject hoe geïnvesteerd geld terugverdiend kan worden voor alle partners.
  6. Maak vooraf afspraken over maximaal te investeren geld/uren.
  7. Maak vooraf afspraken over hoe je afscheid van elkaar gaat nemen.
  8. Niet als zorgorganisatie in een traject stappen met een verplichte launching customer afspraak, want dat maakt de relatie vanaf de start ongelijk. Maak een afspraak waarin de zorgorganisatie recht op eerste koop krijgt, dat maakt meer mogelijk.

Isem: Jorrit Ebben
Organizzazzjoni: Siza

Għaliex il-falliment huwa għażla…

Ikkuntattjana għal workshop jew lecture

Jew iċempel lil Paul Iske +31 6 54 62 61 60 / Bas Ruyssenaars +31 6 14 21 33 47