Nodoms

Gandrīz trešā daļa vecāka gadagājuma cilvēku jūtas vientuļi (CBS, 2012). Viens no iemesliem tam ir izmaiņas veselības aprūpē. Piemēram, efektivitātes pasākumi un aprūpes aizstāšana rada mazāk un īsāku saskarsmes brīžu starp aprūpes sniedzējiem un vecāka gadagājuma cilvēkiem. Tāpēc vecāka gadagājuma cilvēki kļūst arvien atkarīgāki no ģimenes un tiešās sociālo kontaktu vides. Aplis, kas, cilvēkiem kļūstot vecākiem, bieži kļūst mazāks. Labi saziņas līdzekļi un labāki kontakti starp paaudzēm var palīdzēt cīnīties ar vientulību.

De Compaan ir saziņas palīglīdzeklis, kas ir pielāgots vecāka gadagājuma cilvēku vajadzībām un iespējām. Ideja par De Compaan radās, kad es nopirku planšetdatoru savai vectantei, lai varētu ar viņu sazināties digitāli.. Neskatoties uz plašiem norādījumiem, es nevarēju viņu sasniegt, izmantojot planšetdatoru. Cēlonis kļuva skaidrs, kad es vēlāk viņu apciemoju un ieraudzīju planšeti guļam starp lielu avīžu kaudzi. Tas mani pamudināja meklēt citu ceļu, rīks, kas darbotos. Tad es runāju ar veciem cilvēkiem, viņa ģimene, aprūpes sniedzējiem un uzņēmumiem, kas iesaistīti līdzīgās inovācijās. Compaan bija rezultāts. Izmantojot De Compaan, vecāka gadagājuma cilvēki cita starpā var:. kopīgot fotoattēlus, sūtīt ziņas un veikt videozvanus ar ģimeni un draugiem.

Pieeja

Lai pārdotu “De Compaan”, mēs sākotnēji koncentrējāmies galvenokārt uz gala lietotāju. Apciemojām vecos cilvēkus ar skaidrojumu, kā to lietot. Doordat ze met hun eigen ogen zagen hoe eenvoudig en gebruiksvriendelijk ‘De Compaan’ was, kregen we ook de mensen enthousiast die aanvankelijk terughoudend waren en angstig voor technologie. Daarnaast hebben we ons op zorgverleners gericht. Wij zagen hen als geschikte partners voor het implementeren van ‘De Compaan’ in de zorg, omdat zij als geen ander weten wat er speelt en direct contact hebben met potentiële gebruikers.

Rezultāts

Mede door alle positieve en enthousiaste reacties had ik het idee dat ik een gouden troef in handen had. Toch kwam de verkoop aanvankelijk maar mondjesmaat op gang. Ik ontdekte dat de kinderen een belangrijke rol spelen bij de aankoop van ‘De Compaan’. Wanneer ik alleen met een oudere sprak mondde dit minder vaak uit in een koop dan wanneer er een zoon of dochter bij was. Ook kwam ik er achter dat thuiszorgverleners ook niet altijd de gedroomde partners waren. De gemiddelde thuiszorgverlener is ouder en heeft meer moeite met technologie dan hun jongere collega. Ze leveren zelf ‘warme’ zorg en ‘koude’ technologie staat daar lijnrecht tegenover. Daarnaast bespeurden we onder de thuiszorgverleners ook angst, de angst dat technologie hun werk zal gaan overnemen. Als je mensen hiermee confronteert, merk je dat ze dit zelf niet altijd herkennen.

Nodarbības

De belangrijkste les was dat iets wat ogenschijnlijk goed en logisch lijkt in praktijk anders kan uitpakken. De gebruiker van je product is niet per definitie ook de aangewezen persoon om je marketing op te focussen. Onze focus op de potentiële gebruiker en zorgverleners was niet effectief. We zijn ons toen gaan richten op de kinderen van de gebruikers, wat positief is geweest voor de verkoop. Ook in service richten we ons nu op deze groep. De senioren gebruikers gaan niet met de klantenservice bellen, maar bellen met zoon/dochter als er bijvoorbeeld iets kapot gaat.

Nosaukums: Joost Hermanns
Founder ‘De Compaan

CITAS SPOZĪGAS NEveiksmes

Skatītāju uzvarētājs 2011 -Atteikšanās ir iespēja!

Nodoms Nepālā ieviest kooperatīvu mikroapdrošināšanas sistēmu, ar nosaukumu Share&Rūpes, ar mērķi uzlabot veselības aprūpes pieejamību un kvalitāti, ieskaitot profilaksi un rehabilitāciju. No sākuma [...]

Vincents van Gogs piedzīvoja izcilu neveiksmi?

Neveiksme, iespējams, ir ļoti pārdroši ierādīt apdāvinātam gleznotājam, piemēram, Vincentam van Gogam, vietu Spožu neveiksmju institūtā... Savas dzīves laikā impresionistu gleznotājs Vincents van Gogs tika pārprasts. [...]

Kāpēc neveiksme ir iespēja…

Sazinieties ar mums par semināru vai lekciju

Vai zvaniet Paulam Iske +31 6 54 62 61 60 / Bass Rīsenars +31 6 14 21 33 47