Asmoa

Ezintasun fisikoa eta/edo psikikoa duten pertsonentzako dutxako aulki erlaxatu eta guztiz automatikoa eta independentea diseinatzea, horrela, osasun-profesionalarekin batera «derrigorrezkoa» izan beharrean, bakarrik eta batez ere modu independentean dutxatu ahal izateko.

Hurbilketa

Hiru alderdirekin lanean hasi ginen dutxako aulkia gauzatzeko. Proiektua Sizaren arteko lankidetza izan zen, urritasun fisikoa edo/eta intelektuala duten pertsonei arreta emateko erakundea, Van Dorp instalatzaile osoa eta Intertop gisa, higieneetako handizkaria.

Planteamenduan hainbat urrats egin ditugu ondo, badaukagu:

  • Erabiltzaile-profilak aurreikusitako erabiltzaileekin eta osasun-profesionalekin kontsultatuta sortuak.
  • Osasun-erakundeak aurreztu beharreko denbora/materialen arabera egindako negozio kasua (eskuoihalak etab.) eta absentismo-tasak dagokion erakunde sanitarioan.
  • Hiru alderdien artean egindako kontratua, horretan, osasun-erakundeak garapen-kide gisa parte hartu zuen.
  • Diseinu-enpresa baten laguntza eskatu zuen aulki prototipo bat garatzeko.
  • Diru-laguntza eskatu eta jaso.

Hala ere, gauzak aldatzen hasi ziren elaborazioan eta -atzera begira- ez zuen aukera egokiak egin:

  • Dutxako aulkia "aurreikusitako azken bertsioan" egin zen, material sendo eta iraunkorrekin. Horrek ere bertsio garestia bihurtu zuen. Ondorioz, ez zegoen leku gehiago erabiltzaileekin bertsio arinagoak probatzeko eta tartean negozio kasuari arreta emateko. Ondorioz, berandu jakin dugu hainbat (garaiaren ezagutzarekin) hipotesi zorrotzegiak ziren.
  • lehortzea, alderdi garrantzitsu bat, konplexua suertatu zen eta garapen prozesuan atzera egin zuen, zer azken finean a botila-lepoa
  • Van “Wellness douche” werd het plan omgevormd naar “levensloopbestendige badkamer” om een grotere doelgroep (ook mensen thuis) te bedienen. Hierdoor nam de focus af.
  • Op één persoon na werden het volledige projectteam en de projectleiding vernieuwd. Dat kwam niet ten goede aan de consistentie van het gekozen beleid en uitvoering.

Emaitza

We wilden naar een toegankelijke oplossing voor mensen die zelfstandig willen douchen en het eenvoudiger maken voor zorgprofessionals om dat doel te bereiken. We eindigden in dit deel van het traject echter met een zeer prijzig prototype douchestoel, die eigenlijk nog niet geschikt was voor de beoogde doelgroep. Lang niet alle mensen met een fysieke beperking pasten in de stoel, en het drogen lukte niet. Dutxako aulkia etxeetan lanak hautsi gabe jarri ahal izateko horma modularra kalitate eskasa izan da..

Aurreikusitako emaitzak, negozio kasuaren zifra gogorrak jada ez ziren bideragarriak. Horren ondorioz, alderdiek elkarrekin lan egiteko moduari buruz desadostasuna sortu zen eta nola jarraitu.

Gutxitu

  1. Gehiago batekin Bideragarri minimoa Produktua lanera, produktuen diseinuan ere, eta probatu hori erabiltzailearekin aldi bakoitzean, askoz gehiago ikas daiteke.
  2. Gehiago bultzatzen dute, beraz, atera ikasgaiak eta egokitu behin-behineko iritzien arabera.
  3. Proiektuaren hasieran bazkideen arteko koordinazio gehiago, lankidetza berdintasunean egon dadin, edo parte-hartzaile bakoitzeko azken interesak argiagoak direla. Gehiegizko bezeroa zen (zaintza antolakuntza) – hornitzailea (beste alderdi batzuk) relatie in plaats van een partnership.
  4. Toets de business case gedurende het traject meerdere malen, ook bij andere zorgorganisaties. Dit betreft ook een vergelijking van het onderhavige werkproces.
  5. Duidelijker maken aan het begin van het traject hoe geïnvesteerd geld terugverdiend kan worden voor alle partners.
  6. Maak vooraf afspraken over maximaal te investeren geld/uren.
  7. Maak vooraf afspraken over hoe je afscheid van elkaar gaat nemen.
  8. Niet als zorgorganisatie in een traject stappen met een verplichte launching customer afspraak, want dat maakt de relatie vanaf de start ongelijk. Maak een afspraak waarin de zorgorganisatie recht op eerste koop krijgt, dat maakt meer mogelijk.

Izena: Jorrit Ebben
Antolaketa: Siza

Zergatik da porrota aukera bat…

Jarri gurekin harremanetan tailer edo hitzaldi baterako

Edo deitu Paul Iskeri +31 6 54 62 61 60 / Bas Ruyssenaars +31 6 14 21 33 47