Intenzione

U scopu di u prughjettu MEE Samen (MEE IJsseloevers è MEE Veluwe) hè di rinfurzà a cura di una urganizazione è di migliurà a qualità per mezu di l'usu di e rete suciale. Situazioni, in quale a reta suciale diventa sempre più distante da u cliente è u so potenziale ùn hè micca utilizatu, sò a regula invece di l'eccezzioni sfurtunatamenti.

Recentemente aghju intesu un esempiu chì mostra bè u prublema sottostante. Un babbu di unu di i clienti di una urganizazione sanitaria hè un contabile è hè statu dumandatu à andà à a serata di shopping cù alcuni di i clienti cum'è vuluntariu.. Allora a persona interessata hà indicatu chì era bonu cù i numeri è era menu interessatu à fà una attività cù i residenti.. Hè vinutu cù a pruposta di ripiglià una parte di u travagliu amministrativu da a gestione di u gruppu, per ch'elli puderanu vene à a serata di shopping elli stessi. A gestione di u gruppu hà indicatu chì questu ùn era micca pussibule da un puntu di vista organizativu, perchè l'attività di supervisione cade in u travagliu vuluntariu è l'amministrazione cade in i compiti di l'impiegati di l'istituzione sanitaria.

Avvicinamentu

L'approcciu era di truvà una urganizazione / gruppu chì vulia sperimentà cù e rete suciale (anders) di implementà. Aghju avvicinatu diverse istituzioni sanitarie per questu, per telefonu o in a reta. Aghju intervistatu amministratori in parechje istituzioni, ufficiali di pulitica o capi di squadra.

Risultatu

M'aspittava chì l'urganisazione seranu curiose è disposte à participà à un pilotu per participà e rete soziale in l'assistenza sanitaria in una manera diversa, cù un valore aghjuntu per tutti i partiti.. Sfortunatamente nunda ùn puderia esse più luntanu da a verità è ùn aghju micca i risultati di u pilotu previstu. Ci sò stati riazzioni pusitivi, solu era vistu più cum'è qualcosa interessante à longu andà è micca per ora. Tempu, soldi è u scunnisciutu di travaglià cù e rete suciale eranu barrieri impurtanti. L'usu di e rete soziale richiede un modu assai diversu di urganizà a cura per l'istituzione media di cura.

Aghju nutatu ancu chì e persone in l'assistenza sanitaria ùn cunnosci micca è utilizanu u circhiu di influenza assai bè. Allora chì aghju da dumandà ancu più esplicitu cumu si sò in questu. Aghju nutatu chì a ghjente spessu reagisce cum'è questu hè cumu si deve esse o questu hè ciò chì mi dicenu di fà.

Het is me wel gelukt om het onderwerp binnen mijn organisatie onder de aandacht te brengen. We hebben steeds meer ervaring met het inzetten van sociale netwerkversterking, bijvoorbeeld door inzet van cliëntondersteuners. Ook hebben we bij de gemeente (Ede) een kantelcoach in kunnen zetten bij een wijkteam, iemand die de kanteling van zorg, naar meer regie en verantwoordelijkheid bij de cliënt en werkelijk aansluiten van de zorg bij de vraag en persoon, kan begeleiden.

Als een van de speerpunten voor 2018 gaat onze Training en consultancy-afdeling zich nu breed richten op de zorg. Wat inhoudt dat we vanaf december opnieuw gaan proberen om het onderwerp breder onder aandacht te krijgen.

Riduci

  1. Zorgverleners en organisaties blijken het lastig vinden om af te wijken van een standaard manier van werken, dus daar moet je vooraf ruimte voor creëren.
  2. Er is veel handelingsverlegenheid bij organisaties om met de sociale netwerken in contact te komen. Ze zien het meer als ballast en denken aan de ‘moeilijke mensendie ze bovenop hun werkdruk erbij krijgen. Hoe zou je als organisatie minder ‘verlegen’ kunnen worden?
  3. Het is nodig vooraf draagvlak te organiseren en ik zou het idee compacter en pakkender op papier kunnen zetten (nu deed ik dat vanuit het gesprek en besprekend waar de organisatie tegen aan liep.).
  4. Er werd gezegd dat teams zelf mochten beslissen om mee te doen. Ik heb geleerd dat teams geen goed aanspreekpunt zijn. Voor je er achter bent wie over een bepaald onderwerp gaat binnen een team, en die ook daadwerkelijk het onderwerp aan wil gaan, ben je wel even verder.

Nome: Ria Brands
Urganisazione: MEE

Perchè u fallimentu hè una opzione…

Cuntattateci per un workshop o cunferenza

O chjamate Paul Iske +31 6 54 62 61 60 / Bas Ruyssenaars +31 6 14 21 33 47