Het Fiasco met het cruiseschip Roald Amunsen van de Noorse Maatschappij Hurtigruten

De Noren staan bekend om hun strenge aanpak van COVID-19. Ze hebben verhoudingsgewijs ook weinig gevallen, minder dan 10.000 ichida, hoewel elk slachtoffer natuurlijk een drama is, een relatief bescheiden aantal van 256 doden. Met name de grenzen worden scherp in de gaten gehouden en landen worden al snel op de rode lijst geplaatst. De kans is erg groot dat dit ook gaat gelden voor Nederland en dat is jammer voor mij, want ik ben van plan volgende week daarheen te gaan. Maar nu het verhaal van Hurtigruten, bekend van de tochten langs de kust met de rode schepen, die vroeger de enige verbinding leverden tussen de steden aan de Noorse fjordenkust. Je kunt wel stellen dat Hurtigruten de nationale trots is van Noorwegen. Het bedrijf verzorgt ook cruises, onder andere naar Spitsbergen.

De intentie was om na lange tijd weer een cruise te maken naar Spitsbergen. Aangezien het aantal besmettingen begin juli gering was en daar bovenop nieuwe, strengere maatregelen, met name m.b.t. quarantaine werden ingevoerd, leek de kans verwaarloosbaar dat het mis kon gaan. En het is voor de cruise sector enorm belangrijk dat men kon laten zien dat er (weer) veilig gevaren kon worden. De sector ligt helemaal plat en er worden dramatische verliezen geleden, terwijl de schepen als drijvende spooksteden op de oceanen dobberen omdat ze nergens kunnen aanmeren en stilleggen kennelijk meer kost dan de motoren laten draaien. Kortom een drama en begrijpelijk dat men zo snel mogelijk de business weer wil opstarten. Hurtigruten yana sayohatni boshlagan birinchi aviakompaniya edi.

Hurtigruten Cruise

Xurtigruten m.s. bilan birinchi sayohatdan uch kun oldin oldi. “Roald Amundsen” Xurtigrutenga, agar ekipaj yoki yo'lovchilar samolyotga chiqish vaqtida karantinga olinsa, hech kim qirg'oqqa chiqa olmasligi aytilgan.. Shu bilan birga, hukumat Hurtigrutendan o'zgarishlarni hisobga olgan holda infektsiyani nazorat qilish rejasini o'zgartirishni so'radi. Nizomga ko'ra, bu 15 iyul oyida kuchga kirdi, ekipajlar yoki yo'lovchilar faqat Norvegiya yoki Shpitsbergenda qirg'oqqa chiqishlari mumkin, agar bortga chiqish paytida hech kim karantinga olinmagan bo'lsa. Biroq, Xurtigruten barcha yo'lovchilarga birinchi safardan keyin olib ketishga ruxsat berdi 24 iyul oyida qirg'oqqa chiqdi.

dushanba 3 Avgust Daniel Skjeldamni berdi, Hurtigruten bosh direktori, kompaniya bortda xorijiy ekipajlar va karantin qoidalariga etarlicha rioya qilmaganini tan oladi. Bu tegishli 16 Filippindan kelgan ekipaj a'zolari. Keyingi chorshanba kuni Xurtigruten kemalaridan birida yo'lovchi yuqtirgani ma'lum bo'ldi. Juma kuni ertalab ikki ekipaj a'zosi ham yuqtirgani ma'lum bo'ldi.

Kafedra ham, Milliy sog'liqni saqlash instituti ham (NIPH) Hurtigruten chorshanba kuni yo'lovchilarni xabardor qiladi deb o'ylaganliklarini aytishdi. Hurtigruten yo'lovchilarga hali xabar bermagani faqat juma kuni ma'lum bo'ldi.

Xurtigrutenning aytishicha, ular xodimlarga bortda ishlash vaqtida karantin davrini o'tkazishga ruxsat berishgan. Ammo bunga umuman ruxsat berilmagan. Albatta, siz aholi juda zaif bo'lgan kruiz kemasida yo'lovchilar bilan birga bo'lolmaysiz,

Inmiddels blijkt dat minimaal 36 werknemers zijn besmet en minimaal 4 reizigers, die dus ongewaarschuwd van boord mochten gaan en kennelijk aan land andere mensen hebben besmet.

Bijna alle besmette werknemers komen uit de Filipijnen. CEO Skjeldam vertelde maandag dat ze niet alle maatregelen hadden opgevolgd die nodig waren om de buitenlandse werknemers aan boord van het schip in quarantaine te plaatsen. De COO, Bent Martini, heeft zijn functie neergelegd nadat het totale aantal besmettingen boven de 60 uitkwam. Met name het feit dat de besmettingen zijn stilgehouden, wordt het bedrijf en de leiders ervan bijzonder kalijk genomen.

Tahlil qiling

Hoewel de kansen klein leken, is men toch te hard van stapel gelopen. Hier is sprake van een ‘bananenschil’ en ‘Duiker van Acapulco’ (juda erta ham o'z vaqtida emas).

Overigens beschrijf ik in mijn boek ook de ‘Dirty Dozen”: op basis van lessen die getrokken kunnen worden uit de analyse van ongelukken en incidenten in de luchtvaartsector, kan men concluderen dat daar vaak menselijke tekortkomingen een rol spelen, zoals onwetendheid, tunnelvisie, gebrek aan communicatie, solistisch optreden, groepsdruk, vermoeidheid, stress, afleiding, gebrek aan assertiviteit, va boshqalar. Het is van groot belang om na te gaan welke factoren hier een rol gespeeld hebben en hoe deze in de toekomst uit de cultuur kunnen worden gebannen. Het is duidelijk dat druk hier een rol gespeeld heeft en dat degenen die de misstanden zagen zich niet vrij voelden deze te melden.

„Mercedes heeft zo’n enorme voorsprong. Aynan shuning uchun men g'alaba qozongan har bir o'rinni qadrlayman."

Natija

Xemilton dastlabki to'rtta poyganing uchtasida g'alaba qozondi va allaqachon Maks Verstappendan bir ko'cha oldinda. Darhaqiqat, u so'nggi poygada shunday katta ustunlikka ega ediki, u oxirgi poygani g'ildiragidagi g'ildirak yorilishi bilan yakunlashga muvaffaq bo'ldi.. Qisqasi: Jahon chempioni bo'lish orzusi mavsumning birinchi qismidayoq barbod bo'lgandek. Men buni imkonsiz deb aytmayapman, chunki shuning uchun siz Verstappen bilan hech qachon bilmaysiz, ammo britaniyalik uchun start aniq va u allaqachon yettinchi jahon chempioni uchun yo'lda. Kimdir uni to'xtata oladimi?? "Nee", Verstappen aniq va tayyor. „Mercedes heeft zo’n enorme voorsprong. Aynan shuning uchun men g'alaba qozongan har bir o'rinni qadrlayman."

Arketiplar

Verstappen bir necha bor kutilmagan hodisaga duch keldi, die impact had op de realisatie van zijn plannen.

Faqat bittasi g'alaba qozonishi mumkin va Verstappen va Red Bullga Xemilton va Mercedes kombinatsiyasi bilan bir vaqtda faol bo'lish baxtsizdir..

Red Bull evolyutsiya yo'lida rivojlanadi va shu tariqa mavjud yondashuvga asoslanadi, Mercedes tubdan yangilik qiladi, masalan, DAS qurilishi orqali.

VIRAL balldan

Muvaffaqiyatsizlikni aniqlash va uning qanchalik yorqinligini tasvirlash, ball ishlab chiqdik, VIRAL deb atalmish ball. Bu muvaffaqiyatsizlikning yorqinligining o'lchovidir. Hisob besh komponentdan iborat: V (Vizyon), I (Harakat), R (Risklarni boshqarish), A (Yondashuv) L shaklidagi (Kamaytiring). Bu omillar birgalikda VIRAL so'zini tashkil qiladi va bu tasodif emas, chunki bu yashirin bo'lmasligi kerak bo'lgan tajribalarni o'rganishdir, lekin tarqatishga loyiqdir, shuning uchun "VIRAL" ga o'tish kerak!

  • V = Vizyon: 9
    F1da jahon chempioni bo'lish, albatta, ushbu sport turida katta maqsad. Bu hamma ham yoqmaydi, lekin bu muxlislar uchun.

  • I = tikish: 10
    Yillar davomida amaliyot o'tadi, sabr qiling va unga ko'p pul qo'ying (oxirida ko'p o'nlab millionlar). Maks esa butun qalbi bilan yuguradi.

  • R = xavf: 7
    Siz kuchli raqiblar bilan kurashayotganingizni va har tomonlama o'z chegaralaringizni bosishingiz kerakligini bilasiz. Bu xavflar uning bir qismidir, jamoa va haydovchi sifatida va menimcha, bu borada biroz ko'proq tavakkal qilish mumkin. the (uni)avtomobil dizayni. Maks etarli va, mening fikrimcha, mas'uliyatli xavflarni oladi, Garchi ba'zilar buni ba'zan juda uzoqqa borishini o'ylashadi.

  • A = yondashuv: 8
    Maks juda yaxshi ishlaydi va mashina ham yomon emas. Yaxshi jamoaviy ish ham mavjud, Bu, masalan, Hungaroring poygasi paytida, u isinish davrasida rulni sindirib tashlaganida aniq bo'ldi., lekin mo''jizaviy tarzda tez ta'mirlash bilan u boshlash va ikkinchi bo'lishga muvaffaq bo'ldi. Enig kritiekpunt is het in vergelijking met Mercedes wat traditioneel aandoend verbeterproces van de auto.

  • L = O'rganish: 6
    Max leert snel bij en ook Red Bull kan met alle analyses nog verder vooruit. Maar het leerproces moet sneller, want ook de concurrentie staat niet stil. Tot dusverre is dit verhoudingsgewijs tot de andere punten en wellicht ook tot Mercedes het minst sterke punt.

Xulosa

Alles bij elkaar een ruime 8. Een echte briljante mislukking dus en ik hoop van harte dat bij de tweede, of eigenlijk al de zesde kans het toch nog gaat lukken. En anders later een keer. Hamilton zal Schumachers record van 7 kampioenschappen wel evenaren en wellicht overtreffen, maar de tijd van Max Verstappen zal gerust wel komen. Of dat met Red Bull gaat gebeuren, dat is natuurlijk afwachten.