De Briljant Mislukte kampioenschapsambities van Max Verstappen en Red Bull

Al een aantal jaar wordt de Formule 1 gedomineerd door de renstal van Mercedes en zijn coureur Lewis Hamilton die al zes keer wereldkampioen is geworden. Maar wij hebben Max Verstappen als troef. De ambitieuze Limburger leek het in zich te hebben om de jongste wereldkampioen aller tijden te worden en ook bij zijn team Red Bull is het verlangen groot om het wereldkampioenschap te winnen.

De afgelopen jaren was Verstappen eigenlijk de enige die in de buurt van de Mercedes-rijders kon komen, maar toch waren de kansen op het kampioenschap klein. Het verschil was eenvoudig te groot en dat kwam met name door de kwaliteit en snelheid van de auto, los natuurlijk van het feit dat Hamilton een geweldige racer is. Het nadeel was wel dat de einduitslag vaak voorspelbaar was en dat verstokte fans begonnen te morren. Max Verstappen brengt nog wel eens leven in de brouwerij door gewaagde acties en spectaculaire positiewinsten en ook de strategie van het team, bijvoorbeeld met bandenwissels, leverde nog wel eens wat op. Maar in het algemeen saaiheid troef.

En daar had dit racejaar, 2020-2021 verandering in moeten komen. Met de Honda motor, Zandvoort weer op de kalender en Max weer een jaar ouder en meer ervaren zou de strijd eindelijk losbarsten. In juli, voor aanvang van het seizoen was Verstappen nog lyrisch over ‘voorspelbareRB16: ‘Voelt als een heel andere auto’.

Maar het gebeurde vooralsnog niet. Ten eerste gooide de COVID19-crisis alles overhoop. Zo ging de Grand Prix van Zandvoort niet door, wat natuurlijk jammer is voor Verstappen en de Nederlandse fans. In Oostenrijk, waar Verstappen vorig jaar nog won, viel hij al snel uit met pech. En bij de eerste races bleek verder dat Mercedes een stuk sneller was en het verschil minimaal net zo groot was als vorig jaar. Verder had Mercedes nog een innovatie: het DAS-systeem, waarmee via een trek- of duwbeweging aan het stuur de stand van de wielen kan worden aangepast en in de bochten meer snelheid gemaakt kan worden. Het was nog maar de vraag of deze aanpassing legaal was, maar ieder geval dit seizoen is het toegestaan. Mercedes maakte ook werk van de achterwielophanging, die zo is geconstrueerd dat de verschillende armen waaraan het wiel vastzit, minder in de weg zitten voor de rijwind.

„Mercedes heeft zo’n enorme voorsprong. Aynan shuning uchun men g'alaba qozongan har bir o'rinni qadrlayman."

Natija

Xemilton dastlabki to'rtta poyganing uchtasida g'alaba qozondi va allaqachon Maks Verstappendan bir ko'cha oldinda. Darhaqiqat, u so'nggi poygada shunday katta ustunlikka ega ediki, u oxirgi poygani g'ildiragidagi g'ildirak yorilishi bilan yakunlashga muvaffaq bo'ldi.. Qisqasi: Jahon chempioni bo'lish orzusi mavsumning birinchi qismidayoq barbod bo'lgandek. Men buni imkonsiz deb aytmayapman, chunki shuning uchun siz Verstappen bilan hech qachon bilmaysiz, ammo britaniyalik uchun start aniq va u allaqachon yettinchi jahon chempioni uchun yo'lda. Kimdir uni to'xtata oladimi?? "Nee", Verstappen aniq va tayyor. „Mercedes heeft zo’n enorme voorsprong. Aynan shuning uchun men g'alaba qozongan har bir o'rinni qadrlayman."

Arketiplar

Biz allaqachon ko'plab muvaffaqiyatsizliklarni ko'rdik. Bundan ko'pincha "universal saboqlar" olinadi.; ma'lum bir tajribadan oshib ketadigan va boshqa ko'plab innovatsion loyihalarga ham tegishli bo'lgan naqshlar yoki o'rganish daqiqalari. Ushbu naqshlardan foydalanib, biz bor 16 Muvaffaqiyatsizlikni aniqlash va undan o'rganishga yordam beradigan ishlab chiqilgan arxetiplar. Verstappenda biz ko'rgan arxetiplar:

Verstappen bir necha bor kutilmagan hodisaga duch keldi, die impact had op de realisatie van zijn plannen.

Faqat bittasi g'alaba qozonishi mumkin va Verstappen va Red Bullga Xemilton va Mercedes kombinatsiyasi bilan bir vaqtda faol bo'lish baxtsizdir..

Red Bull evolyutsiya yo'lida rivojlanadi va shu tariqa mavjud yondashuvga asoslanadi, Mercedes tubdan yangilik qiladi, masalan, DAS qurilishi orqali.

VIRAL balldan

Muvaffaqiyatsizlikni aniqlash va uning qanchalik yorqinligini tasvirlash, ball ishlab chiqdik, VIRAL deb atalmish ball. Bu muvaffaqiyatsizlikning yorqinligining o'lchovidir. Hisob besh komponentdan iborat: V (Vizyon), I (Harakat), R (Risklarni boshqarish), A (Yondashuv) L shaklidagi (Kamaytiring). Bu omillar birgalikda VIRAL so'zini tashkil qiladi va bu tasodif emas, chunki bu yashirin bo'lmasligi kerak bo'lgan tajribalarni o'rganishdir, lekin tarqatishga loyiqdir, shuning uchun "VIRAL" ga o'tish kerak!

  • V = Vizyon: 9
    F1da jahon chempioni bo'lish, albatta, ushbu sport turida katta maqsad. Bu hamma ham yoqmaydi, lekin bu muxlislar uchun.

  • I = tikish: 10
    Yillar davomida amaliyot o'tadi, sabr qiling va unga ko'p pul qo'ying (oxirida ko'p o'nlab millionlar). Maks esa butun qalbi bilan yuguradi.

  • R = xavf: 7
    Siz kuchli raqiblar bilan kurashayotganingizni va har tomonlama o'z chegaralaringizni bosishingiz kerakligini bilasiz. Bu xavflar uning bir qismidir, jamoa va haydovchi sifatida va menimcha, bu borada biroz ko'proq tavakkal qilish mumkin. the (uni)avtomobil dizayni. Maks etarli va, mening fikrimcha, mas'uliyatli xavflarni oladi, Garchi ba'zilar buni ba'zan juda uzoqqa borishini o'ylashadi.

  • A = yondashuv: 8
    Maks juda yaxshi ishlaydi va mashina ham yomon emas. Yaxshi jamoaviy ish ham mavjud, Bu, masalan, Hungaroring poygasi paytida, u isinish davrasida rulni sindirib tashlaganida aniq bo'ldi., lekin mo''jizaviy tarzda tez ta'mirlash bilan u boshlash va ikkinchi bo'lishga muvaffaq bo'ldi. Enig kritiekpunt is het in vergelijking met Mercedes wat traditioneel aandoend verbeterproces van de auto.

  • L = O'rganish: 6
    Max leert snel bij en ook Red Bull kan met alle analyses nog verder vooruit. Maar het leerproces moet sneller, want ook de concurrentie staat niet stil. Tot dusverre is dit verhoudingsgewijs tot de andere punten en wellicht ook tot Mercedes het minst sterke punt.

Xulosa

Alles bij elkaar een ruime 8. Een echte briljante mislukking dus en ik hoop van harte dat bij de tweede, of eigenlijk al de zesde kans het toch nog gaat lukken. En anders later een keer. Hamilton zal Schumachers record van 7 kampioenschappen wel evenaren en wellicht overtreffen, maar de tijd van Max Verstappen zal gerust wel komen. Of dat met Red Bull gaat gebeuren, dat is natuurlijk afwachten.