意圖

Randstad Holding wilde 2e helft jaren ‘90 een strategische positie innemen in The War for Talent.

方法

Mondiaal merk ‘YACHT neerzetten op het gebied van talent search en ontwikkeling. Yacht moest een collaborative enterprise worden, community of shared values i.p.v. klassieke organisatie.

成果

Het lukte niet om vanuit een urenorganisatie deze nieuwe community gedachte daadwerkelijk tot leven te brengen.

課程

Ambitieniveau te hoog ingezet, te weinig energie gezet op aansluiting RvB en draaiboek hoe je in een urenorganisatie een andere droom en productvorm introduceert (gun factor).

作者: Jan van Tiel (ex ceo Yacht)

其他輝煌嘅衰

边个為心臟康復嘅生活方式泵水?

因住先有雞還是先有蛋嘅問題. 当派對熱情高漲時, 但首先要求舉證責任, 然後好好看看你是否有辦法提供舉證責任. 旨在預防嘅項目成日好困難, [...]

點解失敗係一種選擇…

聯繫我哋參加研討會或講座

或致電保罗·伊斯克 +31 6 54 62 61 60 / 巴斯鲁伊塞纳尔斯 +31 6 14 21 33 47