Yangi tartibga solish yoki qonunni kiritishdan oldin, ishlash testini o'tkazing: Turli tomonlarga qanday ta'sir qiladi? Qaysi jarayonlar/tizimlarni sozlash kerak? Istisnolar bormi?? Bundan tashqari, siz chaqqon bo'lishingiz va rejalarni doimiy ravishda o'zgartirishni xohlashingiz kerak.

Niyat

keyin ichkariga 2015 hukumat vazifalarini munitsipalitetlarga markazsizlashtirish amalga oshirildi, Munitsipalitetlar yoshlarga g'amxo'rlik qilish uchun javobgar bo'ldi. Tarbiyalangan oilalar uchun yoshlarga g'amxo'rlik qilish to'g'risidagi qonun- va o'sib borayotgan muammolar keyinchalik Yoshlar to'g'risidagi qonunga o'zgartirildi. Yangi “Yoshlar toʻgʻrisida”gi qonun boshqa maqsadli guruhlarga ham tatbiq etildi, shu jumladan, ruhiy salomatlik muammosi bo'lgan yoshlar. Eski qonunning qoidalaridan biri, ota-ona hissasi, Yoshlar to'g'risidagi qonunda qabul qilingan va endi yangi maqsadli guruhlarga ham qo'llaniladi. In de praktijk betekende de regeling dat ouders een bijdrage betaalden om een deel van de verblijfskosten van hun opgenomen kinderen te bekostigen. Ouders zouden namelijk minder kosten hebben wanneer hun kind niet thuis woont, was het idee.

Voorheen vloeide de opbrengst van de ouderbijdrage, haqida 11 miljoen per jaar, naar de schatkist. Veel van deze bijdragen werden uiteindelijk niet geïnd omdat de juiste informatie daarvoor niet werd doorgegeven. Dit was een bekend feit voor de betrokken ministeries. Het decentralisatiemoment en daarmee de verschuiving van de verantwoordelijk én het budget naar gemeenten, werd aangegrepen om dit recht te zetten. Door een financiële prikkel voor gemeenten te bewerkstelligen zou er met ingang van 1 Yanvar 2015 scherper toegezien gaan worden op de uitvoering van de ouderbijdrageregeling. Dit zou vervolgens een opbrengststijging creëren.


Yondashuv

Op het macrobudget voor jeugdhulp, dat per 2015 van Rijksoverheid naar gemeenten zou gaan, werd het bedrag van de ouderbijdrageregeling in mindering gebracht. Gemeenten moesten dit bedrag zelf binnen krijgen via uitvoeringsinstantie CAK. Qisqasi: een flinke financiële prikkel. Het Ministerie van Financiën zette in op een bedrag van 45 million, maar kwam uiteindelijk tot een bedrag van 26 miljoen overeen.

Het Centraal Administratie Kantoor (CAK) ging de ouderbijdrageregeling onder de nieuwe wet uitvoeren. Om dit te realiseren richtte het CAK een ICT-systeem in en zou het CAK zorgdragen voor het innen van het bedrag. Hierna zou de opbrengst naar de gemeente gaan.

Bu mavzu Vakillar palatasida Yoshlar qonuni muhokama qilindi (fevral 2014) muhim ahamiyatga ega emas, chunki u yangi qonunga kiritilishi mumkin bo'lgan muntazam spektakl sifatida qaraldi. Natijada, sxemani amalga oshirishda va manfaatdor guruhlarga nisbatan muhim o'zgarishlar manfaatdor tomonlarga darhol aniq bo'lmadi., munitsipalitetlar va GGZ kabi.


Natija

ning yozida 2014 munitsipalitetlar ota-ona badalini yig'ishni boshlashlari kerakligini aniqladilar. Eski qonunga ko'ra, ota-onalarning hissasini o'tkazadigan faqat o'n beshta hokimiyat bor edi, Yoshlar to'g'risidagi qonunga ko'ra, atrofdagilardan kam emasligi ma'lum bo'ldi 400. CAK munitsipalitetlar bilan ish sessiyalarini o'tkazdi, ammo ma'muriy jarayonni osonlashtirishi kerak bo'lgan AKT tizimi hali ham yetarlicha ishlamadi. Munitsipalitetlar qarshilik ko'rsatishadi, chunki ular (te) katta ma'muriy yuklarni oldindan ko'rgan. ning kuzida 2014 GGZ ota-onalarning hissasi psixiatrik yordamga muhtoj bo'lgan bolalarni qamrab olishini aniqladi. Katta qarshilik bo'ldi va Vakillar palatasi sxemaning oqibatlarini qo'shimcha tekshirishga chaqirdi., yanvar oyida qanday Davlat kotibi Van Rijn 2015 va'da berdi.

Yanvar oyida 2015 Yoshlar to‘g‘risidagi qonun qabul qilindi, ammo ota-ona to'lovi sxemasiga kiritilgan o'zgartirishlarni amalga oshirish CAK va munitsipalitetlar o'rtasidagi ma'lumot almashinuvi tufayli muvaffaqiyatsiz tugadi.. GGZ tomonidan katta qarshilik bo'ldi. Tadqiqot shuni ko'rsatdiki, bolalari bor ota-onalar uchun har doim ham xarajat tejash mumkin emas. Bundan tashqari, kam daromadli ota-onalar standart sifatida to'lash majburiyatidan ozod qilinmaganligi ma'lum bo'ldi. Oxir-oqibat, ota-ona hissasini butunlay bekor qilishga qaror qilindi, Yoshlar to'g'risidagi qonun kuchga kirganidan bir yil o'tgach. Bu faqat Sog'liqni saqlash, farovonlik va sport vazirligi mavjud nuqtai nazardan tashqariga chiqqanda sodir bo'ldi, "Ota-onalarning hissasi qonunning bir qismidir", ko'rgani bordi. Munitsipalitetlar uni bekor qilishni xohlashdi 26 yoshlarga g'amxo'rlik qilish uchun so'l byudjet orqali yiliga million. Buning uchun vositalar topildi.

Kamaytiring

  1. Oddiy ko'rinishdagi ishlash muammolari siyosiy masalaga aylanishi mumkin. Shunday qilib, yangi vaziyat qanday ko'rinishini yaxshilab ko'rib chiqing, qaysi (yangilari) o'yinchilar maydonga tushadi va maydonda nima sodir bo'ladi. Va keyin hamma narsani to'g'ri ta'minlay olasizmi, degan savol tug'iladi.
  2. Siz shunchaki bir nechta maqsadli guruhlar uchun o'lchovdan foydalana olmaysiz, chunki bir xil o'lchov boshqa guruh uchun boshqacha bo'lishi mumkin.
  3. Communiceer bijtijds welke wijziging eraan komt en houd rekening met een afbouwperiode. Een inningsinstantie als het CAK heeft nog een jaar of vijf nodig voor de afbouw.
  4. Geef jezelf de ruimte om een qutidan tashqarida oplossing te kiezen. In dit geval was dat stoppen met de ouderbijdrage.
  5. Het onderzoek naar de ouderbijdrage heeft veel informatie opgeleverd. Er is meer inzicht in de kosten die ouders maken voor hun kind. Met die informatie was het ook makkelijker om het stopbesluit te nemen.
  6. Soms lijken regelingen goede oplossingen, maar vallen ze niet uit zoals de bedoeling was. Uiteraard was het niet de bedoeling dat de gemeenten meer administratieve lasten zouden krijgen.

Ism: Janine Huiden-Timmer
Tashkilot: VWS vazirligi

BOShQA YO'Q BILMASLIKLAR

Kasal, lekin homilador emas

Hech qachon hamma to'liq ma'lumotga ega deb o'ylamang, ayniqsa yangi ma'lumotlar mavjud bo'lganda. Har kim o'z qarorini qabul qilishi mumkin bo'lgan bilim muhitini ta'minlang. Men shu yerdaman [...]

Yurak reabilitatsiyasida kim turmush tarzini moliyalashtiradi?

Tovuq-tuxum muammosidan ehtiyot bo'ling. Partiyalar hayajonlanganida, lekin avval isbot so'rang, isbot yukini ta'minlash uchun sizning imkoniyatingiz bor yoki yo'qligini diqqat bilan tekshiring. Va oldini olishga qaratilgan loyihalar har doim qiyin bo'lib qoladi, [...]

Nima uchun muvaffaqiyatsizlik bu tanlovdir…

Seminar yoki ma'ruza uchun biz bilan bog'laning

Yoki Pol Iskeni chaqiring +31 6 54 62 61 60 / Bas Ruyssenaars +31 6 14 21 33 47