Synimi

Xerox (als kopieermachinefabrikant) wilde een vinger in de pap op het gebied van computers (met name printers).

Qasja

De meeste briljante techneuten bij elkaar zetten in een instituut (PARC).

Rezultati

Ze bedachten, de muis, het ethernet (en dus het internet) een GUI (windowsomgeving) een WYSIWYG tekstverwerker. Kortom alles, wat een moderne computer nodig heeft. Er was alleen geen marketingplan, geen methode om het te verkopen. En dus ging Steve Jobs met de meeste ideeën aan de haal (na een rondleiding) en de rest is History.

Mësimet

Dat goede ideeën niet automatisch tot succes leiden. Je zult het uiteindelijk moeten weten te verkopen.

Me tutje:
Stel je voor dat Xerox i.p.v. de stekker uit Parc te trekken, al deze ideeën had vermarkt, Hoezo Microsoft, en Appledit moet toch een wijze les zijn

Autori: Erik

DËSHTIM TË TJERA BRILLIANT

Dippy de dinosauri

Dy luftëra të tjera botërore do të vinin në shekullin e 20-të. Edhe atëherë kishte njerëz që ishin të përkushtuar për paqen. Ishte filantropisti Andrew Carnegie. Ai kishte një plan të veçantë për të [...]

Video 2000 kundrejt VHS

Videot e qëllimit 2000 ishte një standard video i zhvilluar nga Philips dhe Grundig, si një standard që konkurron me VHS dhe Betamax. Video 2000 kapërceu të dy formatet për nga cilësia dhe kohëzgjatja. Qasja [...]

Pse dështimi është një opsion…

Na kontaktoni për një seminar ose leksion

Ose telefononi Paul Iske +31 6 54 62 61 60 / Fondacioni Instituti i Dështimeve të Shkëlqyera +31 6 14 21 33 47