意圖
Tijdens de overgang van de gulden naar de euro werden ook golfballen te duur verkocht en mede door de komst van internet werden steeds meer golfshops op golfbanen gesloten waardoor er geen golfballen e.d. meer gekocht konden worden op de golfbaan terwijl golf uiteraard niet gespeeld kan worden zonder golfballen. De bedoeling was dus om toch golfballen te verkopen op golfbanen tegen een zeer scherpe prijs zonder dat er een winkel en/of personeel nodig zou zijn.
方法
De oplossing was heel eenvoudig: golfballen verkopen middels een vending machine die “hufterproof” en mechanisch is. Na ruim een halfjaar onderzoek naar de juiste product mogelijkheden, ontwerpen en ontwikkelen hadden we uiteindelijk een fantastische golfballenmachine. Deze was in de vorm van een golfbal op een tee, van hoogwaardig kunststof en volledig mechanisch waardoor we deze machines konden plaatsen op iedere gewenste hole waar dan ook in Nederland. Het probleem wat betreft de te dure ballen, losten we op door advertenties te plaatsen op de ballen. Hierdoor waren onze inkomsten gegarandeerd en konden we geheel kosteloos de machines en de ballen beschikbaar stellen aan de golfbanen die op haar beurt de ballen goedkoop konden aanbieden middels de machines.
成果
Nu na ruim drie jaar zijn er slechts 9 machines, waarvan er 3 moeten worden teruggehaald, in Nederland geplaatst. Verder staan er 10 in Spanje en zijn er nog 20 aan het wachten op een plaatsing. De advertenties krijgen we niet verkocht. En we hebben we een enorme voorraad golfballen waar we een merk aan gekoppeld hebben, Dutch & Orange, dit merk hebben we uitgebreid met diverse golf accessoires en loopt gigantisch. De golfballen verkopen we voornamelijk met bedrijfslogo’s via internet en met de accessoires zijn we hard op weg 35 winkels te bevoorraden voor komend seizoen.
課程
We dachten een gat in de markt te hebben gevonden met een product wat wel bestaat maar de toepassing nog niet. Achteraf hadden we ons beter moeten afvragen of we echt wel de eerste en de enige waren die deze toepassing hadden bedacht. 總之, als het zo simpel is en niemand doet het zal daar echt wel een reden voor zijn.
作者: W.J. van der Velden
其他輝煌嘅衰
文森特梵高輝煌嘅衰?
失敗也許非常大膽地讓像文森特梵高這樣的天才畫家在輝煌失敗研究所佔有一席之地...... 在他的一生中,印象派畫家文森特梵高被誤解了 [...]
公路派對
De intentie Een verjaardagsfeestje van zoon Louis (8) te vieren. Met 11 kinderen en twee auto's naar een buitenspeelplaats alwaar ieder een een katapult ging maken (en gebruiken...) De aanpak Voor vrijdagmiddag een feestje [...]
提名輝煌失敗獎護理 2022: MindAffect嘅轉機
西奥·布劳尔斯開發咗一個基於面部識別嘅系統,当居民進入或離開某些區域時發出警告. 由於私隱立法,該項目失敗.