Na inaki

Randstad Holding wilde 2e helft jaren ‘90 een strategische positie innemen in The War for Talent.

Na kena icakacaka

Mondiaal merk ‘YACHT neerzetten op het gebied van talent search en ontwikkeling. Yacht moest een collaborative enterprise worden, community of shared values i.p.v. klassieke organisatie.

Na kena macala

Het lukte niet om vanuit een urenorganisatie deze nieuwe community gedachte daadwerkelijk tot leven te brengen.

Na lesoni

Ambitieniveau te hoog ingezet, te weinig energie gezet op aansluiting RvB en draaiboek hoe je in een urenorganisatie een andere droom en productvorm introduceert (gun factor).

Dauvolaivola: Jan van Tiel (ex ceo Yacht)

ESO TALE NA SEGA NI VAKASAKITI

Na cava na vuna e dua kina na digidigi na druka…

Veitaratara kei keitou me baleta e dua na vuli se vuli

Se kacivi Paula Iske +31 6 54 62 61 60 / Bas Ruysenaars +31 6 14 21 33 47