Ar intención

Xerox (als kopieermachinefabrikant) wilde een vinger in de pap op het gebied van computers (met name printers).

Ar enfoque

De meeste briljante techneuten bij elkaar zetten in een instituut (PARC).

Ar nt'uni

Ze bedachten, de muis, het ethernet (en dus het internet) een GUI (windowsomgeving) een WYSIWYG tekstverwerker. Kortom alles, wat een moderne computer nodig heeft. Er was alleen geen marketingplan, geen methode om het te verkopen. En dus ging Steve Jobs met de meeste ideeën aan de haal (na een rondleiding) en de rest is History.

Ya lecciones

Dat goede ideeën niet automatisch tot succes leiden. Je zult het uiteindelijk moeten weten te verkopen.

'nehe:
Stel je voor dat Xerox i.p.v. de stekker uit Parc te trekken, al deze ideeën had vermarkt, Hoezo Microsoft, en Appledit moet toch een wijze les zijn

autor: Erik

MA 'RA YA FRACASOS BRILLANTES

Dippy ar dinosaurio

Ar 'nanthebe je̲ya 20 jar mi 'bu̲i yoho ya guerras mundiales mäs ya ehe.. 'Nehe ar entonces, xki jä'i mi comprometidas ko ar 'mui xi hño.. Mi filántropo Andrew Carnegie. Mi pe̲ts'i 'nar plan hontho pa [...]

Vídeo 2000 vs vhs

De intentie Video 2000 ma tsi estándar vídeo desarrollado ya Philips ne Grundig, komongu estándar competitivo VHS ne Betamax. Vídeo 2000 superó ga̲ yoho formatos hño ne duración. Ar enfoque [...]

Yogo'ä ar fracaso ge 'nar opción…

Ga japi ar jar contacto ko ngekagihe pa 'nar taller wa Conferencia

Wa llame Paul Iske +31 6 54 62 61 60 / Bas Ruyssenaars +31 6 14 21 33 47