Na inaki

Xerox (als kopieermachinefabrikant) wilde een vinger in de pap op het gebied van computers (met name printers).

Na kena icakacaka

De meeste briljante techneuten bij elkaar zetten in een instituut (PARC).

Na kena macala

Ze bedachten, de muis, het ethernet (en dus het internet) een GUI (windowsomgeving) een WYSIWYG tekstverwerker. Kortom alles, wat een moderne computer nodig heeft. Er was alleen geen marketingplan, geen methode om het te verkopen. En dus ging Steve Jobs met de meeste ideeën aan de haal (na een rondleiding) en de rest is History.

Na lesoni

Dat goede ideeën niet automatisch tot succes leiden. Je zult het uiteindelijk moeten weten te verkopen.

Me kena ikuri:
Stel je voor dat Xerox i.p.v. de stekker uit Parc te trekken, al deze ideeën had vermarkt, Hoezo Microsoft, en Appledit moet toch een wijze les zijn

Dauvolaivola: Erik

ESO TALE NA SEGA NI VAKASAKITI

Vidio 2000 vhs

De intentie Video 2000 e dua na vidio erau a vakarautaka o Philips kei Grundig, me VHS kei Beta mosese ena veisisivi. Vidio 2000 era sa davui ruarua ena iwalewale ni kena ituvaki vinaka kei na kena balavu. Na kena icakacaka [...]

Na cava na vuna e dua kina na digidigi na druka…

Veitaratara kei keitou me baleta e dua na vuli se vuli

Se kacivi Paula Iske +31 6 54 62 61 60 / Bas Ruysenaars +31 6 14 21 33 47