意圖

De Italiaanse IJsmaker Spica ontwikkelde de voorloper van de 科內托 係 1959. Toen Unilever in 1962 bij Spica op bezoek ging was men zo enthousiast dat de Italiaanse ijsproducent direct werd overgenomen. Het voornemen was om de ijshoorn met vanilleroomijs succesvol door te ontwikkelen voor massaproductie.

方法

Pas in 1985 werd de 科內托 zoals wij die nu kennen op de markt gebracht; een voorverpakt ijshoorntje, gemaakt van vanilleroomijs in een oubliehoorn, overgoten met chocoladesaus en bestrooid met stukjes hazelnoot, en…..een onbedoeld chocolade puntje onderin de ijshoorn.

Unilever besteedde jaren aan onderzoek en aanzienlijke investeringen om het productieproces aan te passen en het probleem van de chocoladepunt op te lossen.

成果

En dat lukte!
De vernieuwde hoorn, met een krokante obliepunt zonder chocolade werd met trots gelanceerd.
De consument echter, reageerde teleurgesteld. Die chocoladepunt was nu juist de extra traktatie bij de laatste hap.

課程

De verkoop daalde en er kwamen talloze klachten binnen.
Unilever besloot, alle onderzoek en investeringen ten spijt, om de chocoladepunt weer toe te voegen… dit vergde wederom een aanzienlijke aanpassing van de machines.

此外:
De Cornetto staat in veel landen als jaren in de top 5 van de best verkopende ijsjes.

作者: Gerard

其他輝煌嘅衰

边个為心臟康復嘅生活方式泵水?

因住先有雞還是先有蛋嘅問題. 当派對熱情高漲時, 但首先要求舉證責任, 然後好好看看你是否有辦法提供舉證責任. 旨在預防嘅項目成日好困難, [...]

點解失敗係一種選擇…

聯繫我哋參加研討會或講座

或致電保罗·伊斯克 +31 6 54 62 61 60 / 巴斯鲁伊塞纳尔斯 +31 6 14 21 33 47