Le intención

Randstad Holding wilde 2e helft jaren ‘90 een strategische positie innemen in The War for Talent.

Le enfoque

Mondiaal merk ‘YACHT neerzetten op het gebied van talent search en ontwikkeling. Yacht moest een collaborative enterprise worden, community of shared values i.p.v. klassieke organisatie.

Le resultado

Het lukte niet om vanuit een urenorganisatie deze nieuwe community gedachte daadwerkelijk tot leven te brengen.

Le lecciones

Ambitieniveau te hoog ingezet, te weinig energie gezet op aansluiting RvB en draaiboek hoe je in een urenorganisatie een andere droom en productvorm introduceert (gun factor).

autor: Jan van Tiel (ex ceo Yacht)

LA FRACASOS BRILLANTES

Máax financia le estilo kuxtal ichil le rehabilitación cardíaca?

Bik a yéetel le talamilo' le je'o' kaax. Ka le cha'ano'bo' ku entusiastas, Ba'ale' yáax ku k'áatik pruebas, Tu continuación u asegúrese u ti' le medios utia'al u ts'aik le kuucha' le prueba. Yéetel le múuch'meyaj centrados ti' le prevención Mantats' siguen siendo talam, [...]

Ba'axten le fracaso jach juntúul opción…

Búukint u ti' máax ku To'one' utia'al jump'éel taller wa conferencia

Wa llame Paul Iske +31 6 54 62 61 60 / Bas Ruyssenaars +31 6 14 21 33 47