Hñeti trayectoria da meya
Ar asistencia ar sanitaria bí enfrenta bí profundos ar cambios. Mäs personalización, ar énfasis ya nzaki, financiación específica ne 'nar cambio ntsuni jar hmä "autogestión" ar paciente. Innovación da irá acompañada ensayo ne error. Getho ya 'ra'yo iniciativas hingi nzäm'bu̲ salen nä'ä mä nä'ä planeado. Ne nä'ä ar algo za̲. 'Me̲fa nga̲tho, ar innovación ar crea principalmente du̲'mi nä'ä hingi funciona.. Ar mfeni da meya ar nt'udi gi pe̲ts'i ar fortaleza. Pe ar necesitan agallas pa gi nä'ä.. Ne 'nar diálogo abierto.
Wat'i, tso̲kwa menudo hingi ga atrevemos ya da abiertos nu'bu̲ hingi logramos HMUNTS'UJE 'befi.. Instituto pa Fracasos Brillantes ne mpa̲ti nö'ö. Getho ar precisamente ja 'nar entorno xi hño ar tsa̲ ho tso̲kwa menudo ge ya fracasos mi conducen ar nte.. Nxoge ar trayectoria da meya ár Ntheti, ga comprometemos bi mfeni da meya ja ár Ntheti médica.. Ga pe̲hu̲ 'me̲hna, ja ma 'ra ya a través de presentación 'befi ar Premio Brilliant Failures jar nzaki ne ar he̲'mi Dutch Journal for Brilliant Failures.. Jar definitiva, queremos contribuir bi jar eficacia ne ya dätä nt'ot'e ar asistencia sanitaria activando ne entusiasmando profesionales ne organizaciones pa da aprendan ya resultados ne ar enfoque ya 'yot'e ya innovación ne ya salvaguarden nä'ä aprendido jar ar Hmunts'i ne ar sector. (da meya doble bucle).
Leertraject Gemeente Amsterdam
Ar municipio ge 'nar ko ya dinámico ne ya complejo ko ndunthe ya interacción entre 'na'ño ar eslabones ne ar niveles.. Komongu ar nt'uni, ya nt'ot'e preconcebidos ja ar práctica ya 'nandi funcionan ar bí diferente bí nä'ä planeado.. Encargo ar Municipalidad Ámsterdam, establecimos ar trayectoria da meya Brilliant Failure ne dí fu̲tu̲hu̲ mpe̲fi ko yoho ya departamentos.. Het doel van het traject is om de kernwaarde ‘ we leren van fouten’ te benadrukken en zo de transparantie en het lerend vermogen binnen de organisatie te stimuleren. Hiervoor wordt er allereerst een veilige omgeving gecreëerd waarin iedereen zich vrij voelt om ideeën en ook mislukte ideeën met elkaar te bespreken. De deelnemers worden uitgedaagd om op eigen werk en projecten te reflecteren, busque lecciones nsu ne gem'bu̲ t'uni ya. Een ander belangrijk onderdeel van het traject is een omgevingscheck waarmee er wordt gekeken of er binnen de organisatie ruimte is voor het maken, t'uni ne gi meya ya errores.
Vaste onderdelen van het programma zijn inspiratielezingen, dialoogsessies waarin ervaringen en leermomenten worden gedeeld, het pitchen van eigen leermoment en andere oefeningen afgestemd op veel voorkomende thema’s en problemen binnen de afdeling.
Leertraject Ontwikkelingssamenwerking
Ko ar apoyo Ministerio pe̲ts'i ar Exteriores, ar IvBM ar Premio bi umbi ar mäs xi hño ora da meya jar mfats'i ár nte ko ar objetivo subyacente ar contribuir 'nar dätä transparencia ne emprendimiento ja ar sector.. Ar proceso bí acompañado, ja ma 'ra ya 'bede, ir nge ya trayectorias da meya boleto ne ya fuera ja ya muros ar Ministerio..
Een van de winnende casussen betrof de Belgische organisatie Vredeseilanden. Pas na twee mislukte pogingen met kredietverstrekking vanuit het Westen, slaagde men erin om in Congo een doeltreffend lokaal opkoopsysteem voor landbouwproducten op te zetten. Cruciaal voor het uiteindelijke succes is kredietverstrekking door lokale spaarcoöperaties in plaats van buitenlandse partijen.
Een andere winnaar was de organisatie Text to Change (TTC) nä'ä 'bui nt'ani ungumfädi dige ar VIH yá SIDA a través de SMS jar Uganda. Código asignado ir nge ya ya ts'u̲t'u̲bi ya 666 wat'i, planteó xingu ya nt'a̲ni ja ya socios. 666 bi hñuts'i ya nts'o ne ar involucrado (Cristiano) ir ya socios mi ne detener ar programa ar inmediato.. Afortunädamente, ar código ngäts'i da cambió ya 777... Ar ejemplo ar Congo subraya jar 'mui evolutiva ya 'yot'e, ejemplo Uganda ar mahyoni da ar hingi ho̲ntho da Ntheti ya factores técnicos ne externos. Jar ambas entradas 'nehe ar indicó xi hño ne ya lecciones ar aprendieron ngut'a ne ja pa ar futuro..