Ang intensyon

De Italiaanse IJsmaker Spica ontwikkelde de voorloper van de Cornetto sa 1959. Toen Unilever in 1962 bij Spica op bezoek ging was men zo enthousiast dat de Italiaanse ijsproducent direct werd overgenomen. Het voornemen was om de ijshoorn met vanilleroomijs succesvol door te ontwikkelen voor massaproductie.

Ang diskarte

Pas in 1985 werd de Cornetto zoals wij die nu kennen op de markt gebracht; een voorverpakt ijshoorntje, gemaakt van vanilleroomijs in een oubliehoorn, overgoten met chocoladesaus en bestrooid met stukjes hazelnoot, en…..een onbedoeld chocolade puntje onderin de ijshoorn.

Unilever besteedde jaren aan onderzoek en aanzienlijke investeringen om het productieproces aan te passen en het probleem van de chocoladepunt op te lossen.

Ang resulta

En dat lukte!
De vernieuwde hoorn, met een krokante obliepunt zonder chocolade werd met trots gelanceerd.
De consument echter, reageerde teleurgesteld. Die chocoladepunt was nu juist de extra traktatie bij de laatste hap.

Ang mga aralin

De verkoop daalde en er kwamen talloze klachten binnen.
Unilever besloot, alle onderzoek en investeringen ten spijt, om de chocoladepunt weer toe te voegen… dit vergde wederom een aanzienlijke aanpassing van de machines.

Bukod pa rito:
De Cornetto staat in veel landen als jaren in de top 5 van de best verkopende ijsjes.

May-akda: Gerard

IBA PANG MGA MAKINANG NA KABIGUAN

Sino ang pananalapi pamumuhay sa cardiac rehabilitation?

Mag-ingat sa problema ng manok. Kapag ang mga partido ay masigasig, ngunit una hingin muna ang bigat ng patunay, pagkatapos ay tingnan kung mayroon kang paraan upang magbigay ng patunay na iyan. At proyekto na naglalayong maiwasan ang palaging mahirap, [...]

Bakit kabiguan ay isang opsyon…

Makipag-ugnay sa amin para sa workshop o lektyur

O tawagin si Pablo na Iske +31 6 54 62 61 60 / Bass Ruysenaars +31 6 14 21 33 47